Tuesday, June 21, 2011

corat-coret...

sedar tak sedar jam menunjukkan pukul 5.00 petang... perut dah lapar.. aper nak buat yer.. lesson plan dah siap... aper kata kita masak arini... mmm.. menu arini ialah mee tomyam... cair lak air liur.. jaga2 kang menitik plak.. hihihi... bukak peti kosong xdek per... mmmm aper lagi oder sajer la... hahaha.. (sebenarnyer malas nak masak) arini aku order kuew teow tomyam n kuew teow sup... perg memang sedap n menjilat sudu... tengah-tengah makan anak aku SH DHIA AFRINA cakap.. " ibu.. ibu.. semalam dhia mimpi aki.. aki(arwah ayah aku) ajak dhia g taman" terkesima aku dengan statement anak aku.. takut pun ader mcm2 lagi yang bermain dipikiran.. argh.. mungkin itu mainan tidur.. so lupakan sahaja walaupun hati n fikiran terganggu.. okey la stakat ni coretan n bebelan dari aku.. hhuhu,, sebenarnyer aku dah xdok idea.... dah tak tak tahu nak tulis aper.. mata lak ngantuk... k la semua kat cni aku lampirkan sekali puteri tunggal kesanyanganku...
macam ibu dia jugak..


ini lah puteri kesanyangan ibu & walid ~ SHARIFAH DHIA AFRINA

No comments:

Post a Comment