Thursday, June 23, 2011

~pRa $uK@N t@HuN@N~

Hari ni aku rase seronok sangat.. tau tak sbb per.. firt time dalam sejarah kehidupan guru, aku melihat pra latihan untuk sukan tahunan... sangat meriah walau pun cuma pra latihan.. cikgu-cikgu kat sekolah ini semuanyer memberi kerjasama yang baik drpd semua sudut... memang terbaik drpd diaorg tak kira lelaki mahupun perempuan... kat cni ader beberapa keping gambar yang yang sempat aku curik2 ambil... jom tengok!


skang ni diaorang tengah wat acara padang lompat jauh... kelihatan pasukan rumah BIRU sedang berlatih untuk memilih siapakah yang layak.... pemilihan amatlah sengit..  aku rasa umah BIRU akan menjadi JOHAN memandangkan aku salah seorang GURU dari pasukan rumah biru.. hehehe.. semoga Sukan Tahunan SK NENASI berjalan dengan lancar pada 3 Julai 2011 ini.. insyaallah...

No comments:

Post a Comment