Tuesday, June 7, 2011

Penantian 1 Penyiksaan...

hari ini sudah hari selasa.. ini bermakna lagi 5 hari lagi waktu untuk aku melangkah ke sekolah baru... DIMANA? banyak nama-nama sekolah yang disebut... TERBARU..... kring.. kring.. kring.. telefon berbunyi.. aku melihat pada skrin phone aku... malangnya tidak tertera nama pemanggil.. aku menjawab..

pemanggil misteri :     Assalamualaikum... Pn Aini Diana ada...

aku                      :      ya.. saya la Aini Diana.. Ni sapa yer...

pemanggil misteri :     Saya ni daripada JPNP.. Mcm ni saya nak maklumkan tentang pertukaran puan.Puan akan ditukarkan SK BEBAR. Surat akan keluar mgkin dlam 2 atau 3 hari.

aku                      :      Oh yer ker... tapi encik saya tak bermohon untuk ditukarkan..

pemanggil misteri :     Macam ni la puan... puan jangan cakap yang saya ader call puan.. benda ni PMC..  nanti saya akan call puan untuk bercerita dengan lebih lanjut.


aku                    :      Ok.. terima kasih encik kerana memaklumkan perkara ni.. boleh saya tahu dengan siapa saya bercakap?

Pemanggil misteri:      Pn tak perlu la tau.. nanti saya contact puan semula.


sehingga ke hari ini aku masih ternanti-nanti surat pertukaran ku.. bila.. n bila n bila... cuti sekolah kian berakhir...

No comments:

Post a Comment