Sunday, June 19, 2011

~$EpEt@nG bEr$@MA @kU~

eiiii... geramnyer aku... arini aku dah bantai KOKYA 3 pinggan.. tak cukup dengan itu lunnch tengah hari pun aku dah bantai... tapi... tapi... naper perut aku ni masih LAPARRRRRRRRRRRRRR.... huhuhu.. adakah aku ni luper nak baca doa... mm atau perut aku ni ader cacing... argh.. tak lojik.... sememang perut ni memang ditugaskan untuk lapar, lapar n lapar.. kalau perut ni tak lapar alamatlah segala benda yang jual di kedai tu semuanyer la tak lakku... logik tak statement aku ni.. argh.. peduli lah semua ni.. yang penting aku nak MAKANNNNNNNNNNNNNNNN............
mm tapi menu ape untuk pentang ni... fuh... tinggi tul selera aku petang ni.. aper aku nak wat ye... dikelebek kelebek apaer yang ader kat dapur aku terjumpalah benda alah ni.. nak tau per.. cuba korang teka...
ok takyah la teka.. kalau korang teka pun wat rugi air liur jer.. bukan nyer aku dengar.. hihihi... ok dipendekkan citer ini lah benda yang aku jumper....



korang kenal tak benda alah yang ka atas tu.. ini lah yang dipanggil pulut hitam... ok.. hari ni menu petang aku ialah bubur pulut hitam.. mmm cair air liur aku... skang ni aku dah tengah masak pulut hitam biat kambang... bubur ni memang peberet aku.... nak2 kalau ltak dalam peti makan sejuk-sejuk lagilah sedap...
korang ni pernah tak makan bubur pulut hitam..  pergh memang sedap.. cara masak pun sangat la simple mcm mak korang wat bubur kacang... very simple kan.. just guna santan, gula... senang sahaja..
aku harap korang dapat mencuba n menikmati kelazatan pulut hitam... kat cni ader aku letak gambar bubur pulut hitam (bukan yang aku buat) untuk sajer2 wat tatapan korang....(sajer jer nak suh korang terliur.. heheheheh)...



No comments:

Post a Comment