Wednesday, June 22, 2011

**** mata oh mata *****

huwruahhhh..... mmm arini rasa ngantuk sangat ni.... huhuhu.. ngatuk nyer la mata.. xdek ker mana-mana badut nak wat lawak kat aku waktu-waktu mcm ni... ini dah kritikal ni.. mcmana nak drive balik kalu mcm ni... wei... tolong la aku wei....
ader kopi tak... mai secawan... hehehe...
mm arini ader sorang anak murid aku ni.. memang telatahnyer mencuit hatiku.. budaknyer kecil nak kulitnyer sawo matang.. topic p n p aku arini ialah COLOURS.... so aku ajar lah diaorang pasal colours.... dah abis ajar tu aku bagi la excercises.... inilah hasilnyer....
cantik tak ? ni hasil kerja yang dibuat oleh anak muridku yang bernama Nurafiqah iwani... budak ni sangat bangus n sentiasa memberi komitmen kepada guru-gurunya...
tapi aper yang lucunyer mengenai anak murid aku ni ialah dia tanyer aku BROWN tu warna aper ? so aku pun soal dia balik... fiqah.. tangan fiqah warna per? fiqah pun jawab lah warna putih cikgu.. member2 yang lain cbuk dok gelakkan fikah... nakal-nakal tul diaorang ni.. tapi aper yang penting murid-murid disini benar-benar pendidikan khas n sentiasa membuat hatiku terhibur...
so kepada cikgu-cikgu.. mintak tolonglah jangan abaikan tanggungjawab kita sebagai guru untuk mendidik.. kerana itu adalah amanah yang diberi kepada kita...

No comments:

Post a Comment